18.01.2017

JOGURTOWA ZUPA Z BURAKÓW

Zastanawiam się czy poniższe danie nazwać koktajlem, zupą czy sosem... Nie wiem.
Można je po prostu wypić lub dorzucić ryż albo ciecierzycę. Świetnie się sprawdza jako dodatek do dań głównych - możemy polewać nim ryż czy placki. Wybór należy do Was :-)


15.01.2017

DETOKS CUKROWY # 1 - przepisy

Końcówka roku 2016 upłynęła mi bardzo słodko - miałam duży zapał do pieczenia ciast i ciasteczek, co dzień sięgałam po suszone daktyle lub rodzynki, robiłam bananowe koktajle. Dlatego później zdecydowałam się nieco od tego odciąć na korzyść warzyw - czyli tak naprawdę wrócić do mojej standardowej diety.
Na początku stycznia trafiłam na wydarzenie na fb "Noworoczny detoks cukrowy" i pomimo, że jego założenia nie współgrają z moim stylem odżywiania, postanowiłam się zainspirować :) Dlatego dziś przedstawię kilka pomysłów na bezcukrowe posiłki, podpatrzone od osób, którym najbliższa jest dieta paleo.

1. PIKANTNY, KAKAOWY CHLEB Z SEZAMEM

kakaowy-pikantny-chleb-paleo-kokos-blog-przepis-foodbook-detoks

12.01.2017

moc zdrowia KIMCHI - prosty przepis

Kimchi to symbol kuchni koreańskiej, pojawiający się we wszystkich rankingach najzdrowszych potraw świata.
Możemy wyróżnić ponad sto rodzajów kimchi, jednak wszystkie bazują na tym samym: na posoleniu warzyw, poddaniu ich fermentacji oraz dodaniu mieszanki przypraw. Chili, czosnek i dymka pełnią kluczową rolę, pozostałe dodatki bywają przeróżne.

Moje wersje kimchi z pewnością są znacznie łagodniejsze niż oryginał, ponieważ nie potrafię jeść ostrych dań.

Dziś prezentuję kimchi, które ma krótką listę składników i które ostatnio robiłam najczęściej.



AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...