05.10.2012

FASOLOWA PASTA KANAPKOWA

Pasta z fasoli:



















 

Składniki:
* 250g  ugotowanej fasoli Jaś
* 3-4 ząbki czosnku (drobno posiekane)
* 2 łyżki soku z cytryny
* 2 łyżki oliwy z oliwek
* tymianek, rozmaryn, pieprz
* natka pietruszki (do posypania)

Wykonanie:
Fasole blendujemy lub rozgniatamy widelcem, dodajemy pozostałe składniki (oprócz natki) i dokładnie mieszamy.
Smarujemy grubo kromki chleba i obficie posypujemy natką, ja daję jej dużo więcej niż pokazałam to na zdjęciu ;)
Ponieważ w paście jest oliwa to według mnie nie ma już potrzeby smarowania pieczywa dodatkowym tłuszczem.

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja również :) pomimo, że unikam pieczywa, to często jrobię pasty i wyjadam z miseczki :)

      Usuń
  2. Cześć!
    Zapraszam zapraszam do udziału w organizowanej przeze mnie na vegespot.pl akcji kulinarnej "Kiełkuj kiełka!".
    Gromadzimy tam wegańskie przepisy na surówki, sałatki, koktajle, przystawki, obiady i śniadania oraz inne pomysły z wykorzystaniem kiełków. Udokumentowane zdjęciami wskazówki dotyczące hodowli, również są mile widziane.
    Kiełkuj kiełka i baw się dobrze!

    http://vegespot.pl/akcje/15/kielkuj-kielka/

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...