31.10.2012

KALAFIOROWA ZUPA


Niedawno uświadomiłam sobie, że kalafior rzadko gości w mojej kuchni. Koniecznie muszę to nadrobić i zacząć kupować go regularnie. Najczęściej używam go do zup, poniżej przepis na zupę z kalafiorem w roli głównej :)

Zupa kalafiorowa:


















Składniki:
- duży kalafior
- 2 pory (jasne części)
- 3 ząbki czosnku
- 1250ml bulionu warzywnego
- kurkuma, gałka muszkatołowa, pieprz
- kilka kromek pieczywa
- olej do smażenia
- natka pietruszki

Wykonanie:
Pieczywo pokroiłam w kostkę i włożyłam do piekarnika, aby upiekły się grzanki..
Do bulionu dodałam kalafiora i pora ugotowane na parze, przyprawiłam i wszystko zblendowałam.
Posypałam grzankami i natką.

3 komentarze:

  1. wygląda apetycznie:) też muszę częściej kupować kalafiora:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię kalafiora, a jeszcze nigdy nie jadłam zupy kalafiorowej! teraz widzę, że koniecznie czas to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...