11.10.2012

RYŻ Z DYNIĄ NA SŁODKO

Każdy dzień zaczynam od czegoś słodkiego :) Najczęściej są to owsianki z owocami i bakaliami, ale dziś wykorzystałam ryż do stworzenia czegoś owsiankopodobnego ;)

Ryż z dynią:





















Składniki:
-100g ryżu brązowego
-1,5 filiżanki startej dyni
-1,5 filiżanki waniliowego mleka sojowego
- łyżka kakao
- cynamon, gałka muszkatołowa
- cukier
- garstka orzechów włoskich
-gruszka

Wykonanie:
Ryż gotujemy.
Do miski wrzucamy startą dynię, ugotowany ryż, przyprawiamy, dodajemy kakao i wszystko ze sobą mieszamy. Dolewamy mleko (moje było na tyle słodkie, że cukru dodałam tylko troszkę).
Posypujemy orzechami i układamy kawałki gruszki.

Przepis bierze udział w akcji:

7 komentarzy:

  1. Och, uwielbiam dodatek dyni do kasz i ryżu :) To smakuje wspaniale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, dynia potrafi zmienić charakter całej potrawy :)

      Usuń
  2. Witam przepraszam ze tutaj, ale przygotowuję badanie na temat zakupu produktów spożywczych i roli reklamy oraz internetu w tej kwestii. Moja prośba: poświęćcie 3-4 minuty i wypełnijcie ankietę z zamkniętymi pytaniami: http://moje-ankiety.pl/respond-31422.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda smakowicie! Mam jeszcze dynię i chyba ją wypróbuję w takim właśnie przepisie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sezon na dynię jest dość dość krótki, więc trzeba z niego korzystać na maksa :)

      Usuń
  4. o rajutku, pysznie wygląda i już sobie wyobrażam ten smak. Muszę zrobić!
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób! mam nadzieję, że będzie smakować :-)

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...