17.11.2012

KOKTAJL DYNIOWY


Planowałam zrobić dyniowe ciasteczka, ale w końcówce z tych samych składników zrobiłam koktajl. Było już za późno na pieczenie - ja zawsze to co upiekę, to od razu zjadam, więc nie chciałam się zapychać na noc.

Dyniowy koktajl:



















Składniki:
- 1 filiżanka pokrojonej dyni
- 2 małe pomarańcze
- 1 filiżanka mleka sojowego waniliowego
- 2 łyżki syropu z agawy
- plasterek imbiru
- 1/2 łyżeczki cynamonu

Wykonanie:
Wszystko wrzucamy do blendera i miksujemy

Smak koktajlu jest trochę ciasteczkowy ;) więc to fajny pomysł jeśli ktoś ma ochotę na coś słodkiego, ale lżejszego (i zdrowszego) niż ciasto.

6 komentarzy:

  1. Rzeczywiscie skład ciasteczkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest pyszny :) a o ile zdrowszy od podjadania ciastek ;)

      Usuń
  2. Ale pyszności, u mnie zupa krem z dyni z dodatkiem mleczka kokosowego(z lidla), pycha:)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...