10.12.2012

WEGAŃSKI BIGOS SOJOWY


Prosty przepis na bigos, niewymagający wielu składników. Myślę, że następnym razem bardziej pokombinuję, bo widziałam wiele zaskakujących wersji bigosu i wszystkie były kuszące :) Poniżej wersja na codzienny obiad.

Bigos wegański:




















Składniki:
- 1kg kapusty kiszonej
- 100g (paczka) kotletów sojowych w kawałkach
- 250g pieczarek
- 3 cebule
- 150g suszonych śliwek
- majeranek, kminek, tymianek, pieprz
- olej do smażenia

Wykonanie:
Kotlety przygotowujemy wg przepisu na opakowaniu. Kroimy w plastry.
Pokrojoną kapustę kiszoną oraz pieczarki gotujemy w wodzie.
Podsmażamy cebulę.
Śliwki kroimy w plastry.
Do kapusty dodajemy resztę składników, przyprawiamy i jeszcze parę minut gotujemy.


Z tych proporcji wyszedł mi bardzo syty obiad dla mnie i chłopaka (moja porcja na zdjęciu, jego była znacznie większa), a dziś zapakowałam mu duży słój do pracy :-).
Polecam z koperkiem i ziemniakami :)



Przepis bierze udział w akcjach:


5 komentarzy:

  1. takie proste bigosy są smaczniejsze niż te przekombinowane ;)
    daaaawno nie robiłam, musze spróbowac ze śliwkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem jak smakuje taki bigos, za kotletami sojowymi nie przepadam, ale może w bigosie ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie jadam ich samych, ale tutaj mi pasowały :)

      Usuń
  3. akurat na nadchodzace śsieta, mam plan zeby w tym roku przekonac rodzinke do wegetarianizmu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! mam nadzieję, że się udało. może nawet nie do wegetarianizmu, ale zwiększenia dań roślinnych w diecie

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...