13.01.2013

CIASTO Z TOFU I BAKALIAMI ( tofurnik bez cukru)


Rzadko mi się zdarza, abym ten sam wypiek przygotowywała kilka razy z rzędu, jednak to ciasto stało się wyjątkiem - w ostatnim miesiącu nie raz gościło na moim stole.
Jest proste w przygotowaniu i lekko słodkie.




Składniki:
- 3 kostki tofu (3 x 180g)
- 2 banany
- 5 łyżek kaszy manny
- filiżanka bakalii, u mnie: rodzynki, śliwki, migdały, słonecznik
- 3 łyżki mąki ziemniaczanej

Wykonanie:
Kasze manne gotujemy w 300ml wody do uzyskania gęstej papki.
Tofu i banany ugniatamy widelcem na jednolitą masę.
Wszystkie składniki mieszamy ze sobą.
Ciasto przelewamy do formy, pieczemy 25 min w temp ok 190c i studzimy.


5 komentarzy:

  1. Nie jadłam nigdy tofu ;) Ale właśnie zakupiłam, żeby spróbować więc może zrobię Twoje ciacho bo kusi minie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam jeszcze dopisać, że przyłączam się do słoikowej akcji ;)

      Usuń
  2. Zapraszam po odbiór nominacji :)
    http://vegejustyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, sorry nie wiedziałam,że już vegejustyna zadziałała... Pobawisz się... Ja też Cię nominowałam...

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...