01.01.2013

PASTA Z AWOKADO I CURRY DO KANAPEK


Czasami warto robić zakupy na ostatnią chwilę. W dzień wigilii w Tesco tuż przed zamknięciem sklepu ustawiono promocję na awokado 35groszy za sztukę :-)  Udało mi się załapać na kilkanaście sztuk, wiec w ostatnich dniach owoce te często gościły na moim stole. Najbardziej lubię je w formie past kanapkowych, poniżej przepis na jedną z nich:

Pasta z awokado i curry:



















Składniki:
- 2 dojrzałe awokado
- 2 ząbki czosnku
- 4 łyżki soku z cytryny
- łyżeczka curry
- odrobina soli i pieprzu

Wykonanie:
Awokado rozgniatamy widelcem, dodajemy posiekany czosnek, sok oraz przyprawy. Wszystko mieszamy.

Przepis bierze udział w akcji:








5 komentarzy:

  1. Ale ciekawe i przyznam szczerze, dziwne dla mnie połączenie- awokado i curry? Chyba spróbuję z czystej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie "dziwne"połączenia często wychodza pysznie. warto eksperymentowac w kuchni :)

      Usuń
  2. O rajuśku, kocham avocado! Dopiero co miałam i zjadłam na zwykłych kanapkach i w sałatce, nawet nie pomyślałam o czymś na tę akcję. W takim wydaniu na pewno super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam awokado :) czy w tej paście bardzo wyczuwalny jest smak curry? Właściwie łyżeczka na dwa awokado to nie dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze może zmienić tę ilość :) ja nie lubię gdy jest za dużo curry i dla mnie ta łyżeczka to było sporo, ale wystarczająco, żeby podkręcić smak

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...