21.02.2013

WARZYWA Z KOTLETAMI SOJOWYMI



















Składniki:
♥ 4 duże marchewki
♥ 4 łodygi selera naciowego
♥ 5 ogórków kiszonych
♥ 50g przecieru pomidorowego
♥ kotlety sojowe w płatach -nie pamiętam ile ich użyłam, ale nie ma to większego znaczenia, zalezy czy chcemy więcej warzyw czy więcej kotletów.
♥ sól, pieprz
♥ natka pietruszki

Wykonanie:
Kotlety przygotowujemy wg instrukcji na opakowaniu.
Cebulę i seler siekamy, pozostałe warzywa ścieramy na tarce o grubych oczkach.
Podsmażamy cebulę z selerem, dodajemy marchew, po chwili ogórki. Dusimy do pożądanej miękkości, dodajemy koncentrat i przyprawiamy. Mieszamy z kotletami, posypujemy natką.

7 komentarzy:

  1. robiłam kiedyś podobne, tylko bez selera i ogórków. ale za to z ryżem. muszę spróbować twojej wersji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, że to danie wychodzi pyszne w przeróżnych wariacjach :)

      Usuń
  2. ja też robiłam coś podobnego, bez selera, a zamiast ogórków kapusta kiszona

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie każdy wegetarianin ma jakąś swoją własną wariację na temat kotletów sojowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja takich nie robiłam (i żadnych podobnych) i chętnie kiedyś spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbowć, bo leżą w szafce kotlety sojowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, to taki produkt o którym łatwo zapomniec bo może leżec gdzies na dnie zawieruszony ...

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...