02.03.2013

BABECZKI Z BAKALIAMI I AWOKADO (WITARIAŃSKIE)


Te ciasteczka może nie zachwycają swoim wyglądem, ale są smaczną i przede wszystkim zdrową alternatywą dla słodkości z cukierni.





















Składniki:
(na 6 małych ciastek)
Spód:
♥ 1 filiżanka zmielonych płatków owsianych
♥ 1/2 filiżanki orzechów włoskich
♥ 1/2 filiżanki rodzynków
♥ 1 łyżka kako gorzkiego
♥ 1 łyżka miodu/syropu z agawy
Krem:
♥ 1/2 dojrzałego awokado
♥ 2 łyżki kakao gorzkiego
♥ 3 łyżki miodu/syropu z agawy

Wykonanie:
Orzechy i rodzynki blendujemy lub bardzo drobno siekamy. Dodajemy zmielone płaki, syrop/miód, kakao. Wszystko mieszamy i formujemy ciasteczka.
Awokado rozgniatamy, mieszamy z kakao i syropem. Krem nakładamy na ciastka.

7 komentarzy:

  1. i nie trzeba piec ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio słuchałam audycji na temat witarianizmu, bardzo ciekawa dieta, ale w Polsce zimą ciężka do wykonania, moze latem spróbuję jakiś witariański tydzień zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, najwięcej witarian na jakich trafiam czasem w internecie to mieszkańcy Australii i Nowej Zelandii.

      Usuń
  3. zakochałam się w tym czajniczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go kiedyś na przecenie w Home&You - oni tam często maja takie czajniczki, ostatnio nawet kilka widziałam :)

      Usuń
  4. Narobiłaś mi smaka tymi babeczkami!

    OdpowiedzUsuń
  5. takie babeczki to ja tez uwielbiam:-)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...