31.03.2013

PLACEK Z CIECIERZYCY I BANANÓW



















Składniki:
(na placek o średnicy ok 20cm)
♥  1 1/4 filiżanka ugotowanej ciecierzycy
♥ 2 banany
♥ 3/4 fil. mąki (użyłam śruty żytniej)
♥ 4 łyżki syropu z agawy (lub inny płynny słodzik)
♥ łyżeczka proszku do pieczenia
♥ gorzka czekolada
♥ cynamon

Wykonanie:
Ciecierze ubiłam tłuczkiem, wymieszałam razem z rozgniecionym bananem oraz syropem.
Dodałam mąkę połączoną z proszkiem do pieczenia, wszystko wymieszałam.
Uformowałam płaski placek i piekłam ok 20 minut w 180c.
Po wyjęciu z piekarnika posypałam go kawałkami gorzkiej czekolady oraz cynamonem.

6 komentarzy:

  1. Fajne, przymierzam sie wlasnie do pieczenia wiecej takich plackow! Smakowicie Twoje wygladaja.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, taki nalesnik z piekarnika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey czy przepis zadziala, jeśli zamiast mąki użyje mąki kokosowej / amarantusowej? ( jem przenicznie, bez ryzowo, bez kukurydzowo)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zadziała, tylko smak będzie inny. konsystencja też. do kokosowej dodałabym jajko.
      Eksperymentuj :)

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...