14.03.2013

ZIEMNIAKI Z AWOKADO -SAŁATKA

Niedawno wpadła mi ręce książka " Potrawy z ziemniaków" Jenny Stacey. pierwszym przepisem, który wypróbowałam była poniższa sałatka (ponieważ akurat wszystkie składniki miałam w kuchni).
Zaciekawiło mnie połączenie ziemniaków z awokado, wcześniej go nie próbowałam, a jest bardzo smaczne





















Składniki:
(na 1 porcję, taką jak na zdjęciu)
♥ 3 nieduże ziemniaki
♥ pomidor
♥ 1/2 czerwonej papryki
♥ nasiona kolendry, pieprz, sól - zmiażdżone w moździerzu
Pasta:
♥ dojrzałe awokado
♥ mała cebula
♥ ząbek czosnku
♥ łyżeczka soku z cytryny

Wykonanie:
Ziemniaki gotujemy i tniemy w plastry.
Pomidory i paprykę siekamy.
Rozgniatamy awokado widelcem, dodajemy sok z cytryny, posiekaną cebule i czosnek, mieszamy.
Warzywa mieszamy z przyprawami, na wierzch kładziemy pastę z awokado

5 komentarzy:

  1. Ja jakoś się obawiam awokado, tzn. zawsze z niego rezygnuję, bo nowe, nieznane, niepróbowane... Mówisz, że warto? :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam awokado, zwłaszcza w formie past kanapkowych lub jako dodatek do koktajli owocowo-warzywnych :) Warto !!

      Usuń
    2. no i bardzo zdrowe przede wszystkim :-)

      Usuń
  2. Jestem zauroczona blogiem :) Co artykuł to aż ślinka mi cieknie! Co za wykonanie! :) Dodaje do moich ulubionych i bede zaglądać regularnie, bo potrawy są obłedne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak mi miło :) pięknie dziękuję!

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...