18.03.2013

ZUPA-KREM Z FASOLI I ZIEMNIAKÓW




















Składniki:
♥ 0,5 kg ziemniaków
♥ 1,5 filiżanki ugotowanej fasoli białej
♥ 2 cebule
♥ 2 ząbki czosnku
♥ 1litr bulionu warzywnego
♥ majeranek, pieprz, sól

Wykonanie:
Na patelni podsmażyłam posiekaną cebulę z czosnkiem.
Dodałam je do go gotującego się już bulionu wraz ziemniakami (pokrojonymi w kostkę) i gotowałam aż ziemniaki były miękkie.
Dodałam fasolę, przyprawy, jeszcze przez moment gotowałam.
Połowę zupy przelałam do blendera, zmiksowałam, a następnie przelałam z powrotem do zupy i wymieszałam.

Wydaje mi się, że zupy z fasoli/grochu mają w sobie jakąś taką męską energię ;) Są cięższe w smaku niż np wiosenne zupki warzywne, ale równie dobre. Bardzo dawno nie sięgałam po fasole jako składnik zupy, na pewno zacznę robić to częściej :-)

przepis bierze udział w akcji:

4 komentarze:

  1. Super prosty, nieskomplikowany przepis na mega zdrową i pyszną zupkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. fasolka <3 muszę zapisać przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Taką zupą zachwyciłabym swojego faceta;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez żołądek do serca - to ponadczasowa reguła z której warto korzystać ;)

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...