23.04.2013

KAPUSTA PO INDYJSKU / RYŻ PO INDYJSKU

Kapusta Indyjska:









Składniki:
♥ kawałek białej kapusty
♥ 1/2 filiżanki startej marchwi
♥ 1/2 filiżanki groszku
♥ czerwona papryka
♥ gorczyca, curry, sól
♥ olej

Wykonanie:
Na olej wrzucamy gorczycę i curry. Gdy gorczyca zacznie podskakiwać dodajemy posiekaną kapustę oraz resztę warzyw. Dusimy 3-4minuty, solimy do smaku.

źródło przepisu : manjulaskitchen


Ryż Indyjski:






Składniki:
(na 1 porcję)
♥ 100g ryżu, u mnie brązowy
♥ cebula
♥ ząbek czosnku
♥ plaster imbiru
♥ kumin (kmin rzymski), kardamon, goździki, pieprz -rozbite w moździerzu
♥ szczypta soli i cynamonu

Wykonanie:
Ryż gotujemy.
Posiekaną cebulę, czosnek oraz starty imbir podsmażamy, dodając po chwili przyprawy -sypałam na oko, ale nie żałowałam, zwłaszcza kuminu, kardamonu i goździków. Po paru minutach dodałam ryż, wszystko wymieszałam i smażyłam przez chwilę.

5 komentarzy:

  1. Eksperymentuje ostatnio z indyską kuchnia, akurat zestaw obiadowy ryż + kapusta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super obiad. Szalenie zdrowo, a przy okazji pewnie bardzo smacznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tą zdrową, aromatyczną stronę kuchni indyjskiej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, czerpię stamtąd wiele inspiracji :)

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...