04.04.2013

SURÓWKA SZPINAK Z TRUSKAWKĄ

Moim sposobem na zwiększanie ilości zieleniny w diecie jest łączenie jej z owocami, zwłaszcza tymi słodkimi jak banan albo truskawka. Bardzo tęsknie za letnimi owocami, dlatego ostatnio ciągle kupuję mrożone truskawki, najczęściej do koktajli, ale tym razem zrobiłam surówkę z bardzo fajnym sosem :)




















Składniki:
♥ 10 truskawek
♥ ok 70g szpinaku
♥ 1/2 awokado
♥ garstka płatków migdałowych
sos:
♥ 10 truskawek
♥ mała cytryna
♥ 1/2 awokado
♥ 2 łyżki syropu z agawy (lub inny płynny słodzik)
♥ łyżeczka cynamonu
♥ trochę wody dla konsystencji

Wykonanie:
Do miski wrzuciłam szpinak, posiekane awokado i rozmrożone truskawki przecięte na połówki.
Składniki na sos zblendowałam, przelałam do surówki i posypałam płatkami, potem wszystko wymieszałam.

9 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł na surówkę :) Świetne połączenie. Pychota.

    --
    Zapraszam również do siebie: kulinarnyblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dokładnie, na pohybel zimie! :)

      Usuń
    2. przec cały rok jest tak samo pyszny ;)

      Usuń
  3. Ja tez lubie dodawac owoce do salatek - szpinak i truskawki to bardzo fajne polaczenie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zielsko + owoce to bombowe połączenie!

      Usuń
  4. Taka sałatka to balsam dla ciała, duszy i oczu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze zastanawiało mnie jak smakuje takie połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...