18.05.2013

BOTWINKA WEGAŃSKA


















Składniki:
♥ 2 pęczki botwiny
♥ filiżanka zielonej soczewicy
♥ 2 duże ziemniaki
♥ 2 duże marchewki
♥ ok 1,750l bulionu warzywnego
♥ 1-2 łyżki oliwy
♥ 1-2 łyzki sosu sojowego
♥ pieprz, sól, rozmaryn

Wykonanie:
Do gotującego się bulionu wsypałam soczewicę i na małym ogniu gotowałam 10 minut.
Dodałam pokrojone ziemniaki i marchew i gotowałam aż zmiękną (ok 10-15minut)
Wrzuciłam posiekaną botwinę i jeszcze przez około minutę trzymałam garnek na ogniu, po czym zdjęłam, dodałam oliwę, sos sojowy i przyprawy.


6 komentarzy:

  1. nigdy jeszcze takiej nie jadłam, ale wygląda apetycznie :) powinnaś się z tym zgłosić do tego konkursu z mojanowafigura.pl/blogerki, skoro wiesz jak zdrowo żyć, to warto powalczyć o spa :) będę trzymać kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. moja też!
      jedna z najpyszniejszych zup

      Usuń
  3. Wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam botwinową ! Szkoda, że tak krótko :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za to ile radości jak się pojawi na targach po zimowym okresie

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...