22.05.2013

DAKTYLOWE CZEKOLADKI (surowe)




















Składniki:
♥ 200g suszonych daktyli
♥ 60g siemienia lnianego
♥ 3 łyżki sezamu
♥ 2 łyżki maku
♥ 2 łyżki kakaa (gorzkiego)
♥ 2 łyżki oleju kokosowego
♥ plastry banana

Wykonanie:
Siemię i sezam zmieliłam.
Wszystkie składniki wsypałam do miski i zaczęłam ugniatać. (miałam dość miękkie daktyle, jeśli wy macie mocno ususzone to mozecie je wcześniej namoczyć w wodzie albo użyć blendera). Gdy powstała masa o jednolitej konsystencji przełożyłam ją na nieprzywierającą podkładkę, rozwałkowałam, a następnie wyciełam ciasteczka.
Między dwa ciasteczka wkładałam plaster banana

7 komentarzy:

  1. Wyglądają ekstra , skuszę się w weekend na ich zrobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi przełożonymi bananami przypominają bardziej ciasteczka;p z chęcią zrobię u siebie podobne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wizualnie ciasteczka, ale smakowo bardziej z czekoladkami mi się skojarzyły:)

      Usuń
  3. Jak przeczytałam surowe to się wystraszyłam ale potem coraz bardziej zaczęły mi się podobać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepis super:) Wygląda apetycznie:) Łatwo się robi, co dla mnie jest dużym plusem, ponieważ nie jestem uzdolniona kulinarnie;) Co ważne - jest zdrowy i słodki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam takie smakołyki bo bardzo ciągnie mnie do słodkości, a jednocześnie chce jeść zdrowo

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...