11.05.2013

KOKTAJL Z RABARBAREM





















Składniki:
♥ filiżanka kompotu z rabarbaru**
♥ filiżanka truskawek (użyłam mrożonych
♥ banan
♥ 1 1/2 filiżanki mleka sojowego
♥ łyżka soku z cytryny

Wykonanie:
Koktajl opiera sie na kompocie z rabarbaru, ja zrobiłam taki najprostszy:
** - 2 filiżanki pokrojonego rabarbaru
     - ok 75g cukru (użyłam ksylitolu)
     - 1/3 filiżanki wody
Wszystko gotujemy aż rabarbar zmięknie i się rozpadnie.
Filiżankę gotowego kompotu wlałam do blendera wraz z pozostałymi składnikami i zmiksowałam koktajl.

5 komentarzy:

  1. Lubię :) Rabarbar w koktajlu jest pychotny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje ulubione zastosowanie dla tej rośliny :)

      Usuń
  2. Zapraszam do siebie, wyróżniłam Cię w programie liebster blog award! http://mocnatury.blogspot.com/2013/05/nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa mieszanka, nie robilam jeszcze kompotu z rabarbaru bo wydaje mi sie ze jest kwasny, ale razem z bananem i truskawkami pewnie jest calkiem slodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego rabarbar świetnie się sprawdza w ciastach i innych słodkościach :) daje fajny kontrast i urozmaica smak

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...