15.06.2013

CIASTO Z RABARBAREM I BANANAMI

Szukając truskawkowych dań w internecie, przypadkowo znalazłam przepis na ciasto z rabarbaru i banana, to połaczenie kwaśno-słodkie spodobało mi się na tyle, że od razu poszłam do kuchni piec :)
Przepis znalazłam na stronie Vegalicious
Ciasto trochę mi się spaliło, ale i tak byłam zadowolona z efektu.i ze smakiem zjadłam.



















Składniki:
♥ 3 banany -rozgniecione
♥ 1,5 filiżanki posiekanego rabarbaru
♥ 1 filizanka cukru - najlepiej ksylitolu
♥ 2 filiżanki mąki (użyłam razowej żytniej i ryzowej)
♥ 1/2 łyżeczki sody, 1/2 łyżeczka soli
♥ 1/2 filiżanka margaryny lub innego tłuszczu
♥ 1/4 filiżanki mleka roślinnego (użyłam ryżowego)
♥ 1 łyżeczka octu
♥ 1 łyzeczka ekstraktu waniliowego
♥ 2 łyżeczki cynamonu

Wykonanie:
Mieszamy mąkę z sodą, solą i cynamonem. Oraz kawałkami rabarbaru
Cukier ucieramy z tłuszczem. Dodajemy banany oraz mleko zmieszane z octem i wanilią.
Łączymy obydwie masy i przelewamy do formy.
Pieczemy w temp. 180c przez 50min

3 komentarze:

  1. Banan i rabarbar to cudowne połączenie :) Zjadłabym wszystko z tego zdjęcia, łącznie z truskawkami i koktajlem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. musze sptróbować póki sezon na rabarbara trwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie spróbować , i to nawet w ten weekend , mam nadzieje że znajdę w sklepie rabarbar :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...