05.06.2013

KOMOSA Z WARZYWAMI i ZIELONY SOK WARZYWNO-OWOCOWY








Składniki:
♥ 1/2 filiżanki komosy
♥ bulion warzywny
♥ pomidor
♥ nieduża marchewka
♥ 1/2 -1 awokado
♥ liście sałaty
♥ 3 łyżki słonecznika
♥ 2 łyżki sezamu
♥ plasterek imbiru - starty
♥ łyżka sosu sojowego
♥ łyżka soku z cytryny
♥ łyżka syropu z mniszka (lub innego np z agawy)


Wykonanie:
Komosę ugotowałam w bulionie.
Wszystkie warzywa drobno posiekałam i wymieszałam z komosą.
Do tego dodałam uprażone nasiona słonecznika i sezamu. Sos sojowy zmieszałam z sokiem cytryny, syropem i imbirem, polałam nim potrawę.


Sok warzywno owocowy

Ostatnio mam mniejszą ochotę na szejki i coraz większy apetyt na soki :)
Poniższe połaczenie składników bardzo mi zasmakowało. Pomimo, że nigdy nie przepadałam za selerem naciowym, to jest to jeden z moich ulubionych dodatków do soków, smakuje mi nawet w czystej formie bez  żadnych innych warzyw czy owoców.
Wreszcie mogę włączyć to bardzo zdrowe warzywo do swojego codziennego jadłospisu :-)



Składniki:
♥ 2 duże jabłka
♥ 6 łodyg selera naciowego
♥ główka sałaty
♥ mała cytryna

Wyciskamy sok :)

5 komentarzy:

  1. jeszcze nie jadłam komosy, ostatnio ciągle widze różne na nią przepisy, bardzo mnie kusi żeby spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award: http://mojakulinarnaarkadia.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie jadłam komosy, i muśże to zmienić. Bo widzę że to bardzo zdrowe i fajnie w sałatkach można łączyć :-)Super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu cudowne danie...pieknie wygląda i do tego zdrowe:) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam komose, wiec z pewnoscia by mi w tej wersji smakowala:-) A sok to cudo:-)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...