02.06.2013

MAKARON W SOSIE ORZECHOWYM

Obiad robiony na szybko, dlatego wybór padł na makaron i mrożone warzywa.
Bardzo nie lubię gotować pod presją czasu i skupiać swojej uwagi na kilku czynnosciach naraz. Zresztą odnosi się to do każdej dziedziny życia, nie tylko kucharzenia :) Życie w szybkim tempie to zdecydowanie nie dla mnie. Ja muszę mieć czas na wyciszenie, skupianie uwagi na samej sobie i wykonywanie wszelkich czynności w odpowiednim dla mnie rytmie.
Ale efekt wyszedł całkiem fajny, myślę, że jeszcze powtórzę to danie, tylko zamiast warzyw mrożonych użyje świeżych lekko podgotowanych na parze.

































Składniki:
♥ porcja makaronu (u mnie razowy)
♥ warzywa: brokuły, groszek, marchewka
♥ orzeszki ziemnie
Sos:
♥ 2 łyżki masła orzechowego
♥ 1,5 łyżki sosu sojowego
♥ łyżka oleju (u mnie sezamowy)
♥ łyżka octu jabłkowego
♥ łyżka syropu z mniszka (albo z agawy itp)
♥ plaster startego imbiru
♥ trochę pieprzu

Wykonanie:
Makaron i warzywa ugotowałam.
Orzechy lekko uprażyłam.
Wszystkie składniki sosu wymieszałam ze sobą, dodając troszkę wody dla bardziej lejącej konsystencji.
Makaron wymieszałam z warzywami, posypałam orzechami i polałam sosem.
Sos jest tutaj najważniejszym elementem nadającycm ciekawego smaku tej bardzo prostej potrawie :)

9 komentarzy:

  1. troche azjatycko z tym sosem, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co z masłem orzechowym- bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sos orzechowy w połączeniu z makaronem lub warzywami, bardzo smaczny przepis !

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda cudownie:) pychotka:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej

    nominuję Cię do Liebster Award. Więcej info tutaj :

    http://dietetkowo-przerobkowo.blogspot.com/2013/06/budyniowa-owsianka-z-gorzka-czekolada-i.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałam Twój blog do Liebster Blog Award. Więcej informacji znajdziesz na mojej stronie http://krzepa.blogspot.co.uk/
    Z pozdrowieniami Krzepa

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglada rewelacyjnie :D uwielbiam orzeszki

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...