26.06.2013

SURÓWKA Z KALAREPY I AWOKADO ♥ ZUPA Z KALAREPY

























Składniki:
♥duża kalarepa
♥ marchewka
♥ jabłko
♥ awokado
♥ kilka rzodkiewek
♥ garść orzechów włoskich
♥ sos: 2 łyżki soku z cytryny, łyżka oliwy, sól, pieprz

Wykonanie:
Wszystkie warzywa drobno kroimy, mieszamy razem z orzechami i sosem.

ZUPA Z KALAREPY

















Składniki:
♥ duża kalarepa razem z liśćmi
♥ 2 marchewki
♥ 4 ziemniaki
♥ 4 łyżki oleju
♥ łyżka mąki
♥ 1,5 litra bulionu
♥ lubczyk, pieprz, sól

Wykonanie:
Kalarepę kroimy w kostkę, łodygi wyrzucamy, a liście drobno siekamy.
Podsmażamy ją (bez liści) na oleju ok 3 minut, w trakcie dodając łyżkę mąki.
Wrzucamy ją do bulionu razem z resztą pokrojonych warzyw. Gotujemy 5 minut od momentu wrzenia.
Dodajemy liście i gotujemy kolejne 5 minut, przyprawiamy.

4 komentarze:

  1. dziś na rynku widziałam wielkie kalarepy a nie kupiłam bo nie miałam pomysłu... taką lekką zupkę mogłabym sobie ugotować

    OdpowiedzUsuń
  2. ja podobnie...spojrzałam na kalarepkę i nie mając pomysłu...została na straganie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jutro robię masełko z avocado, ale taka sałatka mmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny zestaw obiadowy - pieknie podane, super zdrowe i pewnie mega smaczne:-)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...