27.07.2013

BÓB - SAŁATKA Z TOFU /♥/ bób z warzywami z patelni



Składniki:
(proporcje dowolne)
♥ bób
♥ roszponka
♥ cebulka dymka
♥ tofu
♥ ziarna słonecznika
♥ sezam
♥ olej sezamowy
♥ sól, pieprz

Wykonanie:
Bób ugotowałam (wiem że niektórzy go później obierają, ale mnie skórka w niczym nie przeszkadza),
tofu i cebule pokroilam,
dodałam roszponkę.
Uprażyłam ziarna słonecznika, sezam zmieliłam, posypałam sałatkę, dodałam troche oleju i przyprawiłam.

i jeszcze kolacja z wcześniejszego dnia:

Składniki:
(dowolne proporcje)
♥  2 1/2 f bobu
♥ 2 pomidory
♥ papryka
♥ ogórek kiszony
♥ pare łyzek przecieru/koncentratu pomidorowego
♥ cebula, ząbek czosnku
♥ sok z cytryny, sól, pieprz

Wykonanie:
Bób ugotowałam.
Cebule podsmażyłam z czosnkiem, dorzuciłam bób, a po chwili resztę posiekanych warzyw. Na koniec dodałam przecier, ogórka i przyprawiłam.



5 komentarzy:

  1. Bób jest fantastyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bób. Akurat mam go i tofu także, więc już wiem co zjem niedługo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudna i zdrowa salatka! I jeszcze jak pieknie podana. Uwielbiam bob, wiec chetnie taka salatke przyrzadze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jadłam sałatki z bobu....ale chyba czas spróbować, ta wygląda przepięknie i smakowicie!

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...