11.07.2013

FASOLA Z WARZYWAMI W DWÓCH WERSJACH



















Składniki:
♥ cukinia
♥ pomidor
♥ duża garść szpinaku
♥ cebula
♥ 250g ugotowanej białej fasoli (albo z puszki)
♥ ząbek czosnku
♥ sól, pieprz, bazylia, papryka

Wykonanie:
Podsmażyłam cebulę, dodałam cukinię i czosnek. Po chwili fasolę, pomidora oraz liscie szpinaku. Przyprawiłam, dolałam wody i dusiłam kilka minut.




















Składniki:
♥ filiżanka ugotowanej czarnej fasoli
♥ pomidor
♥ 1/2-1 awokado
♥ szczypior
♥ ząbek czosnku
♥ łyżka oliwy, łyżka octu, łyżka soku z cytryny, sól, pieprz, zioła


Wykonanie:
Ugotowaną fasolę wymieszałam z posiekanymi warzywami i awokado.
Z reszty składników zrobiłam sos.

2 komentarze:

  1. pierwsza wersja dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham fasolę :)mogłabym ją jeść codziennie

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...