20.07.2013

LODY BANANOWE Z AWOKADO (lody wegańskie)





















Składniki:
♥2 banany
♥ awokado
♥ 1/4 filiżanki kakaa
♥ trochę ponad 1/4 filiżanki mleka sojowego
♥ 2 łyżki syropu z mniszka (lub inne słodzidło)
polewa:
♥ tabliczka gorzkiej czekolady
♥ 2 łyżki oleju kokosowego
♥ wiórki kokosowe

Wykonanie:
Awokado, banany, kakao, mleko i syrop blendujemy.
masę przelewamy do pojemniczków na lody i zamrażamy.
Robimy polewę: Czekoladę rozpuszczamy w kapieli wodnej razem z olejem. Maczamy w niej lody, posypujemy wiórkami i jeszcze na chwilę wkładamy do zamrażalki.

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam "czekoladę" z awokado! Te lody, porywam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie wyglądają, kocham czekolade:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm, w takiej wersji lodów jeszcze nie próbowałam, mniam - banan i awokado, musiało smakować znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jak byłam mała i mroziłam w takich formekach sok żeby mieć lody ahah :D Te wyglądają niesamowicie, jestem strasznie ciekawa ich smaku, tylko bym wiórki pominęła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha, uwielbiam takie lody:-) U mnie troche inne przepisy na lody... Z czekolada tez lubie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do lodów takich to chętnie się przekonam:) bo raczej co do innych potraw lubię zostać tradycjonalistką ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. pychotka, dziekuje za przepis!!! :) i przepraszam, ze poprawiam, ale KAKAO, nie kakaa... "kakao" jest nieodmienne.

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...