06.07.2013

PASTA KANAPKOWA Z TOFU ♥ KOKTAJL JAGODOWY






Składniki:
♥ kostka tofu 180g
♥ mała cebula
♥ 1/2-2/3 pęczku koperku
♥ 4 łyżki jogurtu sojowego
♥ 2 łyżeczki musztardy dijon
♥ 2 łyżki soku z cytryny
♥ pieprz, sól








Wykonanie:
Tofu rozgniotłam widelcem, dodałam drobno posiekaną cebulę i koperek oraz resztę składników, wymieszałam.

i coś do picia:




Składniki:
♥ filiżanka jagód
♥ 10 truskawek
♥ plaster imbiru
♥ 1/4 cytryny
♥ mleko sojowe - ilość według uznania, ja dolałam niewiele
♥ opcjonalnie jakies słodzidło

Blendujemy.

3 komentarze:

  1. Fajne przepisy na lato:) Proste i szybkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pomysły i zdrowe, idealne na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu u Ciebie zawsze pysznie:) :**

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...