01.07.2013

WEGAŃSKIE SŁODKOŚCI (proste, bez pieczenia)

CZEKOLADKI Z AWOKADO



















Składniki:
♥ 1/2 filiżanki roztopionej gorzkiej czekolady 90%
♥ awokado
♥ 2 łyzki ksylitolu (albo zwykłego cukru)
♥ kakao

Wykonanie:
 Awokado rozgniotłam widelcem, połaczyłam z czekoladą i ksylitolem.
Foremki do czekoladek oprószyłam kakaem, wyłożyłam masę i odstawiłam do zamrażalki, aż stwardnieją.


DESER TRUSKAWKOWO-BANANOWY



















Składniki:
spód
♥ daktyle suszone
♥ suszone banany
♥ szczypta soli i wanili
mus
♥ zamrożony banan
♥ ok 10 truskawek
♥ łyżka soku z cytryny
♥ 5 suszonych daktyli

Wykonanie:
Banany rozkruszyłam (można to zrobić w blenderze) i razem z daktylami ugniotłam z nich spód "ciasta", z którego potem wyciełam koła.
daktyle i banany w proporcji 1:1
Banany zblendowałam z truskawkami, cytryną i daktylami, masę wyłożyłam na spód i ozdobiłam truskawkami

6 komentarzy:

  1. mniam, ten pierwszy przepis idealny dla takiego łasucha jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kulki muszę zrobić. Też zrobiłam ostatnio kulki, ale śliwkowo-orzechowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie słodkości to ja lubię, ostatnio kompletnie nie chce mi się włączać piekarnika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem czekoladowy z avokado jest najlepszy!:-) Piekny ten Twoj deserek, w smaku na pewno rewelacyjny i na dodatek mega zdrowy:-)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...