01.08.2013

DESER BUDYNIOWY Z KUSKUSEM


 

 Składniki:
warstwa I
♥ kuskus
♥ kakao
♥ wiórki kokosowe
♥ ksylitol
warstwa II
♥suszone daktyle
warstwa III
♥ mleko sojowe 500ml
♥ mąka ziemniaczana 4łyżki
warsywa IV
♥ wiśnie


Wykonanie:
Kuskus zalałam wrzątkiem, wymieszałam z kakaem, wiórkami, delikatnie dosłodziłam.
Przełożyłam do pucharka, posypałam posiekanymi daktylami.
Ugotowałam budyń: 300ml mleka zagotowałam. 200ml wymieszałam z mąką i dolałam do tego gotującego się. Mieszałam ok minuty.
 Budyń przelałam do naczynia, na wierzch dałam wiśnie.

Jeśli mleko, którego używamy nie jest słodkie, warto je posłodzić, można też dodać jakiś aromat lub użyć mleka smakowego.




14 komentarzy:

  1. oo, pyszny deser, lubię kuskus w słodkiej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mm, jaki zdrowy, smaczny deser! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pysznie...i jaki zdrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuskus również jadam na kilka różnych sposobów:) Ten równie smakowity:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super pyszne i zdrowe! A kuskusu w takiej formie jeszcze nie jadłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam kuskusa na słodko ;) Chętnie spróbuję Twojego deseru!

    OdpowiedzUsuń
  7. i znów odwiedzam Twojego bloga i chcę wszystkiego spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :)
    Chciałabym Cię zaprosić do udziału w dietetycznym konkursie z okazji urodzin mojego bloga :) http://redandpale.blox.pl/2013/07/Konkurs-6-te-urodziny-bloga.html
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten deser.
    Bardzo fajnego masz bloga, dużo ciekawych pomysłów, dodaję do obserwowanych i będę zaglądać.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. heh, nigdy nie wpadłam na to żeby kuskus użyć do deserów. chyba po twoim poście zaryzykuję :D

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...