23.08.2013

MUFFINY Z ARONIĄ I ORZECHAMI

Wczoraj będąc na spacerze trafiłam na niczyje krzewy aronii, od razu wróciłam się po koszyk i zaczęłam zrywanie, w sumie wyszło mi tego kilka kilogramów :) a na krzaku owoców nadal mnóstwo.
Z części na pewno zrobię dżemy, ale dziś na śniadanie piekłam muffiny:


Składniki: 
(na 10 sztuk)
♥ 2 filiżanki ulubionej mąki
♥ filiżanka cukru
♥ filiżanka aronii
♥ filiżanka orzechów laskowych
♥ sok wyciśnięty z 1 pomarańczy
♥ 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia oraz 1/2ł sody
♥ 2 łyżki oleju
♥ 2 łyżki zmielonego siemienia lnianego zmieszane z 6 łyzkami wody

Wykonanie:
Mieszamy ze sobą mąkę, cukier, proszek oraz sodę.
Dodajemy olej, kleik z siemienia oraz sok z pomarańczy. 
Dorzucamy aronię oraz orzechy -część w całości, część posiekane.
Pieczemy ok 30minut w temp. 180c.


4 komentarze:

  1. mniaaam :) takich jeszcze nie próbowałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię aronię, mimo jej specyficznego smaku. Dałabym mniej cukru, ale poza tym muffiny świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem ich smaku:-) Wygladaja apetycznie!

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...