23.09.2013

MUFFINKI Z DYNIĄ I CZEKOLADĄ



Składniki:
♥ 1 filiżanki upieczonej dyni
♥ 1/2 fil. startego jabłka
♥ 3/4 fil. gorzkiej czekolady drobno połamanej
♥ 1/3 fil. mocnej kawy
♥ 2 fil. mąki (u mnie razowa)
♥ 1 fil. cukru
♥ 1/4 fil. oleju
♥ odrobina ekstraktu waniliowego
♥ łyżeczka cynamonu, 3/4łyżeczki soli
♥ łyżeczka sody

Wykonanie:
Piekarnik nagrzałam do 180c.
Zmieszałam ze sobą dynię, jabłko, kawę, wanilię oraz olej.
Następnie dodałam pozostałe składniki i dokłądnie wymieszałam.
Nie  zwróciłam uwagi ile czasu zajeło mi pieczenie - zawsze robię to na oko lub test suchego patyczka - ale gotowe były dość szybko.

4 komentarze:

  1. Bardzo mi sie ten przepisik podoba :)
    A ile sztuk wychodzi z takiej ilości? duża ta filiżanka=miarka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. filiżanka = 250g
      wyszło ich 12 albo 15, chyba 15 :)

      Usuń
  2. Muffinki z dynią - okej, mogłabym jeść non stop :D

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...