12.09.2013

POMIDORY PO INDYJSKU z ryżem



Składniki:
♥ 3 pomidory
♥ czerwona papryka
♥ curry, kurkuma, asafetida, 
   gorczyca, papryka, sól
♥ porcja ryżu - u mnie ryż czarny

Wykonanie:
Na niedużą ilosć oleju wrzuciłam gorczycę. Gdy zaczęła "skakać" dodałam resztę przypraw i pokrojoną w kostkę paprykę.
Po chwili dorzuciłam posiekane pomidory, gotowałam 15min.
Podałam razem z ryżem.

Smak bazuje tutaj na przyprawach więc nie należy ich żałować (proporcje według własnego uznania, ja sypałam na oko)

9 komentarzy:

  1. Czarny ryż? Fajnie wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak,
      jest smaczny i ma intensywniejszy smak od ryżu białego :)

      Usuń
  3. mniam ;) musi być mega aromatyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) , za to kocham kuchnię indyjską :-)

      Usuń
  4. Wygląda super, lubię takie aromatyczne dania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię :) Czarnego ryżu nie jadłam chyba wieki

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, jak ten ryż fajnie wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu weganko, pyszność prezentujesz :)

    Co tak naprawdę myślimy mówiąc 'zaburzenia odżywiania'? www.dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...