07.09.2013

SUROWA SZARLOTKA witariańska

Nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam szarlotkę, pewnie lata temu, gdyż nigdy nie było to moje ulubione ciasto.
Zrobiłam jego uproszczoną i zdrowszą wersję, ktora przy okazji jest bardzo prosta i szybka w przygotowaniu. Według mnie jest też smaczniejsza ;)


Składniki:
Spód:
♥ 2 filiżanki ziaren słonecznika
♥ 1 filiżanka rodzynek
Góra:
♥ 2 jabłka
♥ garstka godzynek
♥ łyżka cynamonu
♥ łyżka octu jabłkowego

Wykonanie:
Słonecznika i rodzynki zmieliłam przez maszynkę (można je zblendować jeśli mamy blender o wysokiej mocy). Z powstałej masy uformowałam spód i odstawiłam do zamrażalki.
W tym czasie pokroiłam jabłka w kostkę, wymieszałam z cynamonem, octem i rodzynkami, wyłożyłam je na spód.





7 komentarzy:

  1. Pycha! Ostatnio pokochałam surowe ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja uwielbiam szarlotkę, każdą! ale najbardziej jak babcia upiecze... wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szarlotka w kazdym wydaniu jest pyszna, ale taka surowa z dodatkami jakie proponujesz to prawdziwa uczta:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo apetycznie wygląda! Ciekawy pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłącz się do Polskich Blogów kobiecych na Świecie.
    Ściskam Serdecznie KateWo
    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam! Idzie na listę "tudusów":)))

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...