28.09.2013

ZIEMNIAKI Z GROSZKIEM PO INDYJSKU

Bardzo lubię ziemniaki pod każdą postacią. Gotowane, pieczone, smażone, w zupach lub jako składnik kotletów warzywnych i placków.
Numerem jeden są dla mnie chyba te w wersji Indyjskiej. Kiedyś wrzucałam przepis na ziemniaki curry klik, a dziś nieco inna wersja, ale równie smaczna.


Składniki:
♥ 4 ziemniaki
♥ filiżanka groszku (mrożonego)
♥ filiżanka posiekanej natki pietruszki
♥ kolendra, kurkuma, chilli, czosnek, sól
♥ olej

Wykonanie:
Ziemniaki pokroiłam w kostkę i wrzuciłam je na patelnię na olej.
Smażyłam je ok 10 minut regularnie mieszając.
Dodałam natkę, przyprawy (dość obficie), groszek.
Przykryłam i dusiłam aż warzywa odpowiednio zmiękły.


4 komentarze:

  1. To lubię - proste i smaczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam, mniam :) malo skladnikow i szybkosc przygotowania - o coz wiecej mozna by prosic? Dzieki Kasia! :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...