20.09.2013

ZUPA GRZYBOWA i KOTLETY Z MAKARONU


ZUPA Z SUSZONYMI GRZYBAMI I PIECZARKAMI

Składniki:
♥ 30g suszonych grzybów ( u mnie mieszanka leśnych)
♥ 500g pieczarek
♥ cebula
♥ 6 łyzek śmietany roślinnej
♥ litr bulionu warzywnego
♥ sól, pieprz
♥ olej 

Wykonanie:
Grzyby zalałam ciepłą wodą (500ml) i odstawiłam na 20minut.
Drobno posiekałam cebulę, zeszkliłam ją. Dodałam posiekane pieczarki i smażyłam ok 5min.
Przełożyłam pieczarki do garnka, wlałam bulion oraz wrzuciłam suszone grzyby wraz z wodą w której się moczyły. Gotowałam 30minut.
Dodałam śmietanę i przyprawy.
Podałam z makaronem.



KOTLETY Z MAKARONU I ZIEMNIAKÓW

Składniki:
♥ 1,5 filizanki makaronu (u mnie razowe świderki)
♥ 1,5 filizanki ugotowanych ziemniaków
♥ 2 łyżki natki pietruszki
♥ łyżka koncentratu pomidorowego
♥ 2 łyżki mąki kukurydzianej
♥ oregano, sól
♥ dowolna panierka (u mnie zarodki pszenne)

Wykonanie:
Ubiłam ziemniaki, makaron posiekałam, wymieszałam je razem.
Dodałam resztę składników, dokładnie połaczyłam i uformowałam kotlety.
Obtoczyłam w panierce i smażyłam do zarumienienia.

5 komentarzy:

  1. zupe grzybową jadłam ostatnio na wigilię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te kotlety świetne, a grzybowej wieki nie jadłam, mniam<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadłam i nie przekonam się do zmielonych/gotowanych grzybów. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kotlety mnie zafascynowały!
    Robię zakładkę u Ciebie, bo muszę to wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...