19.12.2013

KOTLETY Z KISZONEJ KAPUSTY

Jeśli lubicie bigos i takie "chłopskie" swojskie smaki, te kotlety będą Wam smakować :)
Za sprawą sporej ilości przypraw kotlety mają fajny, mocny aromat.


Składniki:
♥ 700 g ugotowanych i utłuczonych ziemniaków
♥ 350g kapusty kiszonej
♥ cebula
♥ ząbek czosnku
♥ 2 łyżki mąki razowej i 2 łyżki mąki ziemniaczanej
♥ przyprawy: majeranek, kminek, słodka papryka, pieprz, jałowiec, ziele angielskie, kolendra
   (lub użyjcie innych przypraw, które dodalibyście do bigosu)
♥ panierka - u mnie zmielone siemie lniane
♥ olej do smażenia

Wykonanie:
Cebulę posiekałam w drobną kostkę i podsmażyłam na niedużej ilości oleju, pod koniec dodając zmiażdżony czosnek.
Kapustę ugotowałam w małej ilosci wody (gotowałam długo, do miękkosci). Odcisnęłam nadmiar wody, drobno ją posiekałam.
Wymieszałam ze sobą ziemniaki, kapustę, cebulę, dodałam przyprawy w dość dużej ilości, tak żeby w potrawie było je wyraźnie czuć.
Uformowałam kotlety, obtoczyłam w siemieniu i smażyłam do zezłocenia.


5 komentarzy:

  1. Z pewnoscia by mi te kotleciki smakowaly, wygladaja cudnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tymi kotletami i panierką. Nigdy nie panierowałam używając siemienia, zastanawiam się tylko czy to jest dobra opcja, bo samo siemię lniane jest dość specyficzne w smaku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, chłopskie smaki- to coś dla mnie! Kiedyś strasznie nie lubiłam, ale w wydaniu wegańskim takie smakołyki są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,

    Właśnie nominowałam Twojego bloga do Liebster Award http://www.dbamosiebie.net/2013/12/nominacja-do-liebster-award.html#.UrgL0NLuKAg .
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...