29.12.2013

RYŻ Z WARZYWAMI .....JOGA - INSPIRACJE

Szybkie i proste danie obiadowe:



Składniki:
♥ 100g ryżu brązowego
♥ pomidor
♥ 1/2 czerwonej papryki
♥ 1/2 zielonej papryki
♥ filiżanka czerwonej fasoli (ugotowanej, ewentualnie z puszki)
♥ cebula
♥ ząbek czosnku
♥ 2 łyzki natki pietruszki
♥ bazylia, tymianek, słodka papryka
♥ olej do smażenia

Wykonanie:
Gotujemy ryż.
Podsmażamy na oleju cebulę, po chwili dorzucamy pomidory, papryke i czosnek. Smażymy ok 7min.
Dodajemy ryż, fasolę, natkę.
Przyprawiamy i mieszamy.



JOGA
INSPIRACJA -KINO McGREGOR

Coś dla osób jogujących :)

Od 6 lat praktykuję jogę, od 3 robię to sama w domu.
Zależy mi na codziennych ćwiczeniach, ale czasami łapie mnie lenistwo - wówczas świetnie działają na mnie inni jogini, bo gdy patrzę jak ktoś pięknie ćwiczy, od razu sama mam ochotę stanąć na macie.

Jakiś czas temu trafiłam na kanał youtube Kino MacGregor
http://www.youtube.com/user/KinoYoga/videos
Polecam jej filmy przede wszystkim osobom, które miały już z jogą doświadczenie, są średniozaawansowane lub zaawansowane. Większość jej filmów nie jest kierowana do osób początkujących, choć ich oglądanie z pewnością może Was zachęcić do rozpoczęcia własnej przygody z tą wspaniałą formą aktywnosci :).

źródło fot.: balanceyogawellness.com, originmagazine.com, ebookee.org



4 komentarze:

  1. właśnie dziś oglądałam jej filmiki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię twoje przepisy na takie kolorowe dania :)
    a jogi już długo nie ćwiczyłam, także nie wiem czy tym ćwiczeniom bym podołała. ale jak masz coś dla początkujących, to chętnie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyśpróbowałam ćwiczyć jogę,ale mi nie wychodziło :) U mnie w klubie są zajęcia. Po tych zdjęciach aż mam ochotę spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za podpowiedz... Faktycznie fajne filmiki :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...