06.12.2013

SAŁATKA Z AMARANTUSEM

Amarantus jest dla mnie dość problematyczny w kuchni. Jest tak drobny, że aż za bardzo i brak mi na niego pomysłów. Na razie najlepszą opcją wydaje mi się dodawanie go do surówek



Składniki:
♥1/4 -1/2 filiżanki amarantusa
♥ duża marchewka
♥ łodyga selera naciowego
♥ 1/2 awokado
♥ 2 łyżki suszonej żurawiny
♥ 2 łyżki pestek dyni
♥ sok wyciśnięty z cytryny

Wykonanie:
Gotujemy amarantus.
Warzywna drobno siekamy.
Wszystkie składniki mieszamy ze sobą, dodając trochę soku z cytryny.

4 komentarze:

  1. Sałatka świetna :)
    Ja piekłam babeczki z amarantusem, spróbuj może Ci podpasują, i oczywiście zmodyfikuj sobie przepis by był wegański :)
    http://calamadalena.blogspot.com/2013/11/bezgultenowe-amarantuski-z-twarogiem-i.html
    Twaróg możesz całkowicie pominąć i tak wyjdzie, a zamiast jajek dodać "lniane jajo".

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda świtnie, bardzo kolorowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam podobny problem z amarantusem, jest za drobny:-) Swietny pomysl na salatke!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja postanowiłam dodawać do kaszy jaglanej tylko, że... ciągle o tym zapominam:)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...