09.01.2014

MAKARON Z ORZECHAMI LASKOWYMI / joga - inspiracje (zdjęcia)



Przepis pochodzi z ksiązki "Dzika kuchnia" autorstwa Łukasza Łuczaja

Składniki:
♥ porcja makaronu (u mnie razowy)
♥ 2-3 pomidory
♥ 2-3 zabki czosnku
♥ garść orzechów laskowych
♥ czosnek niedźwiedzi, oregano, bazylia
♥ oliwa

Wykonanie:
Makaron gotujemy w wodzie z dodatkiem łyżki oliwy.
Pomidory musimy wypestkować i drobno pokroić.
Na patelni na oliwie podsmażamy posiekane ząbki czosnku, po chwili dorzucamy pomidory. Smazymy na małym ogniu ok 8min. Pod koniec dodajemy przyprawy.
Mieszamy makaron z pomidorami. Posypujemy posiekanymi orzechami laskowymi.

i jeszcze garść zdjęć, aby zachęcić do aktywnej praktyki jogi :) Nasze ciała nie są stworzone do garbienia się przed komputerem ;)

źródło fot. https://www.facebook.com/ynspiration?fref=ts

7 komentarzy:

  1. Świetny przepis i wspaniałe zdjęcia !
    __________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychotka ;) Nic tylko gotować i jeść ;) Lubię ten blog. Mam nadzieję, że mogę dodać go na: http://interesujace-blogi-o-zdrowiu.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście! będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  3. Po takim sycacym posilku koniecznie trzeba sie poruszac:) Przepis i zdiecia bardzo interesujace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez bym sie chciala tak wyginac:-) Musze sie bardziej zmobilizowac, we wtorek mam yoge:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszny makaron musi być. Nie jadłam jeszcze wprawdzie z orzechami laskowymi, ale czemu nie. Co do wyginania się, to mimo mojej giętkości w życiu bym tak nie zrobiła!

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...