08.02.2014

PASTY KANAPKOWE Z AWOKADO: jogurtowa i groszkowa



Awokado ma wspaniały wpływ na nasze zdrowie, jest źródłem m.in. witaminy A, E, B, potasu i luteiny. Korzystnie wpływa na serce, wzrok, skórę, jest polecane osobom chorym na cukrzycę, artretyzm oraz chcącym utrzymać prawidłową wagę ciała.

Poniżej dwa pomysły na smarowidła do pieczywa:



1) Pasta jogurtowa
♥ awokado
♥ 2 łyżki jogurtu sojowego
♥ sok z cytryny
♥ świeżo zmielony pieprz, sól

Awokado rozgniotłam widelcem, dodałam jogurt i przyprawiłam.

2) Pasta z groszkiem
(nie pamiętam jakich proporcji użyłam. ale to i tak jedynie kwestia waszych upodobań:) )
♥ awokado
♥ rozmrożony groszek
♥ nasiona słonecznika
♥ sok z cytryny
♥ czosnek
♥ sól, pieprz

Awokado i groszek rozgniotłam widelcem, dodałam przyprawy i drobno posiekany czosnek.
Ziarna słonecznika zmieliłam, wszystko dokładnie wymieszałam.
(można użyć blendera)

8 komentarzy:

  1. Awokado na chlebie to niebo ^^ Bardzo fajny pomysł z dodatkiem jogurtu sojowego, akurat mam na stanie duży kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pastę z awokado robię regularnie, ale nigdy nie próbowałam połączyć awokado z jogurtem, zatem spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszne kanapki:D przydałby mi się teraz takie na kolację:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wciąż nie mogę się przekonać do potraw, w których dominuje avocado, co innego w koktajlach czy wypiekach, co nie zmienia faktu, że ta pasta jogurtowa wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super przepisy, super blog będę tu często zaglądać...;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pastę z awokado robię bez jogurtu ale za to dodaję drobno siekaną cebulkę i jest przepyszny :3 A ten z groszkiem muszę kiedyś wypróbować ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba przepis! Koniecznie wypróbuje, lecz trochę zmodyfikuje.Efekty umieszczę na swoim blogu ,serdecznie Cię zapraszam!
    http://healthymix.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...