14.02.2014

WITARIAŃSKIE CZEKOLADKI KAKAOWE Z OWOCAMI GOJI walentynkowe czekoladki

Nigdy nie obchodziłam Walentynek, gdyż uważam, że dzień miłości trwa przez cały rok każdego dnia :) Jednak pomyślałam, że jakoś zaakcentuję tę okazję i na drugie śniadanie ulepiłam takie czekoladki:


Składniki:
♥ 2/3 filiżanki orzechów włoskich
♥ 1/2 filiżanki daktyli suszonych
♥ 1/3 filiżanki płatków owsianych 
♥ 1/3 filiżanki suszonych owoców goji
♥ 3 łyżki kakao

Wykonanie:
Daktyle i owoce goji moczyłam w ciepłej wodzie przez 15min.
Płatki owsiane i orzechy zmieliłam w ręcznym młynku (można użyć blendera) .
Wszystkie składniki (prócz goji) wrzuciłam do miski i ugniotłam na jednolitą masę. Dorzuciłam owoce goji i włożyłam "ciasto" do foremek-literek, zostawiając je na pół godziny w zamrażalce.



Wszystkim świętującym, życzę cudownych atrakcji walentynkowych! :) Pamiętajcie też, że w czerwcu obchodzimy naszą słowiańską Noc Kupały, podczas której możemy oddawać się magicznym obrzędom miłosnym ;).


2 komentarze:

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...