22.03.2014

MAKARON Z FENKUŁEM ♪ KOKTAJL Z FENKUŁEM


Składniki:
♥ porcja makaronu
♥ duży fenkuł (koper włoski)
♥ garść oliwek
♥ 3 łyżki posiekanej natki pietruszki
♥ 2 łyzki soku z cytryny
♥ pieprz cytrynowy
♥ oliwa

Wykonanie:
Koper drobno kroimy i podsmazamy na oliwie przez kilka minut.
Makaron gotujemy, dorzucamy do niego warzywa i przyprawy, mieszamy.



Składniki:
♥ zielone części z dwóch fenkułów
♥ pomarańcza
♥ filiżanka truskawek (u mnie mrożone)
♥ woda

Wszystko wrzucamy do blendera, dodając taką ilośc wody, jaką chcemy uzyskać konsystencję. Miksujemy.


5 komentarzy:

  1. jeszcze nie jadlam fenkula,ciekawa jestem jak smakuje

    OdpowiedzUsuń
  2. o proszę nigdy bym nie wpadła na pomysł, że fenkuł wrzucić tez do koktajlu :D muszę przetestować ten patent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Apetycznie wygląda :) A co sądzicie o tych suplementach? http://rankingtableteknaodchudzanie.pl/
    Warto? Myślałem nad Zieloną Kawą...

    OdpowiedzUsuń
  4. warto najpierw zapoznać się z treścią na temat różnego rodzaju tabletek i wybrać odpowiednie dla siebie ;) zapraszam na mój blog, znajdziesz tam właśnie takie wiadomośći ;) http://dieta3dchilli.blogspot.com/2014/01/skuteczne-tabletki-na-odchudzanie-fakty.html

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...