25.03.2014

MIGDAŁOWO-CYTRYNOWE CZEKOLADKI WITARIAŃSKIE *** Ziołowa wcierka do włosów (domowa)


Są to chyba najmniej słodkie czekoladki jakie do tej pory zrobiłam.

Składniki:
♥ 2 filiżanki migdałów
♥ sok z cytryny
♥ 15 suszonych daktyli
♥ 1/2 filiżanki suszonych owoców goji

Wykonanie:
Owoce goji oraz daktyle moczyłam przez 15min. w ciepłej wodzie.
Migdały zmieliłam i zblendowalam z daktylami oraz sokiem.
Dodalam owoce goji i uformowałam kulki. Na 20min. wstawiłam je do zamrażlnika.

WCIERKA DO SKÓRY GŁOWY Z ZIÓŁ



Składniki:
- 3 łyżki liści szałwi lekarskiej
- 3 łyżki rozmarynu
- 2 łyżki liści pokrzywy
- filiżanka wódki

Zioła zalewamy wódką w słoiku, zakręcamy i odstawiamy na 2 tygodnie w ciepłe miejsce.
Po tym czasie jest już gotowa do wcierania w skórę głowy. Najlepiej używać jej co dzień.

Wcierka ma zapobiegać wypadaniu włosów oraz łupieżowi.
Płukanki z szałwi i rozmarynu czesto polecane są osobom chcącym przyciemnić włosy, dlategeo nie wiem czy w przypadku blondynek wcierka również nie zadziała w ten sposób (?).

PS
W tym tygodniu dołaczyłam do akcji organizowanej przez Empatię "Weganizm. Spróbujesz?". Jeśli jeszcze jej nie znacie, polecam się zapoznać :)
Facebook: klik
Strona: klik



6 komentarzy:

  1. świetny pomysł wyglądają smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają smakowicie, jednak jestem uczulona na cytrusy, myślisz, że ocet jabłkowy domowej roboty się sprawdzi? ;-) Jest pyszny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam tam dość sporo soku z cytryny, z octem chyba bym się trochę bała w takiej ilości... ale sprobować zawsze mozna, może wyjdzie z tego jakiś ciekawy smak :)

      Usuń
  3. czekoladki bym jeszcze obtoczyła w gorzkiej czekoladzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślałam nad dodaniem gorzkiej czekolady, ale ponieważ zawsze dodaje kakao/czekolade, to tym razem chciałam spróbować jak wyjdą w innej wresji :)

      Usuń
  4. Hmm, próbowałaś tych suplementów: http://rankingtableteknaodchudzanie.pl/ ? ;)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...