03.04.2014

ZUPA Z POKRZYWY Z RYŻEM


Składniki:
♥ ok 400g świeżej pokrzywy
♥ 100g ryżu
♥ cebula
♥ litr bulionu
♥ oliwa
♥ sól, pieprz

Wykonanie:
Pokrzywe dokładnie płuczemy i siekamy.
Na oliwie podsmażamy cebulę, zalewamy bulionem. Gdy się zagotuje wrzucamy ryż i pokrzywę, gotujemy az ryż zmięknie. Przyprawiamy.
Przelewamy do blendera i miksujemy.
Wierzch posypałam kwiatami forsycji :)

Pokrzywa świetnie nadaje się również do sałatek, placków, kanapek, soków czy intraktów.
Dostarcza nam wielu witamin i minerałów, odżywia nas od wewnątrz oraz korzystnie wpływa na skorę i włosy.
O jej cudownych właściwościach możemy przeczytać tutaj:  http://www.luskiewnik.pl/urtica/fitofarmakologia.htm

Gorąco zachęcam do wyjścia na łąkę lub do lasu :)

11 komentarzy:

  1. A co sądzisz o tabletkach odchudzających? Np. African Mango? http://rankingtableteknaodchudzanie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy bardzo za ten cudowny przepis. Uwielbiam takie eksperymenty <333
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym spróbowała czegoś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacznijcie walczyć z Mafią Farmaceutyczną i jej poplecznikami używając Zapperów i biorezonatorów a puścicie ich z torbami bo nie będą mieli kogo leczyć.

    http://www.youtube.com/watch?v=6MN9402Ynrc&list=UUei2F8XW9VA9UIOXLXf4l_A

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby kwiaty forsycji też były jadalne? Proszę o informacje na ten temat. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze chciałam spróbować takiej zupy z pokrzywy ale jakoś nigdy nie miałam odwagi sama jej przyrządzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam bardzo serdecznie. Zupa wygląda bardzo apetycznie. Nigdy nie miałem styczności z potrawami, sałatkami z pokrzywy i stąd moje pewnie dziwnie pytanie, do smaku jakiej zupy z oklepanych zup w domowej kuchni by Pani porównała smak tej zupy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam bardzo serdecznie. Zupa wygląda bardzo apetycznie. Nigdy nie miałem styczności z potrawami, sałatkami z pokrzywy i stąd moje pewnie dziwnie pytanie, do smaku jakiej zupy z oklepanych zup w domowej kuchni by Pani porównała smak tej zupy?

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...