19.05.2014

KOKTAJL Z AWOKADO oraz SURÓWKA Z AWOKADO szpinaku i owoców

Obydwie potrawy wykonane z bardzo podobnych skladników :)

KOKTAJL OWOCOWO-SZPINAKOWY



Składniki:
- pomarańcza
- duża garść szpinaku
- awokado
- małe jabłko
- filiżanka wody

Wrzucamy do blendera i miksujemy.

SURÓWKA Z AWOKADO I PRAŻONYM SŁONECZNIKIEM


Składniki:
- duża garść szpinaku
- pomarańcza
- awokado
- 5 łyżek słonecznika
Sos:
- łyżka soku z pomarańczy
- łyżka sosu sojowego
- łyżka oleju sezamowego
- łyżka miodu/syropu z agawy/itp

Wykonanie:
Posiekałam liście szpinaku.
Pomarańcze i awokado pokroiłam w kostkę.
Na suchej patelni uprażyłam nasiona slonecznika.
wymieszałam ze soba składniki na sos.
Wszystko połaczyłam na talerzu.


4 komentarze:

  1. Uwielbiam koktajle i sałatki z awokado, ale chyba na pomarańczki sezon się skończył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały zestaw wygląda pysznie :-) Też muszę zacząć jeść awokado.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię awokado, ale na koktajl z nim jeszcze się nie odważyłąm. Zachęciłaś mnie bardzo

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...