18.05.2014

OWSIANKA Z TRUSKAWKAMI I RABARBAREM


Składniki:
- 250g truskawek
- 150g rabarbaru
- 3 łyżki soku z cytryny
- 3 łyżki ksylitolu (lub cukru)
- kilka kostek gorzkiej czekolady
- owsianka

Wykonanie:
Posiekany rabarbar wraz z truskawkami wrzuciłam do garnka, dodałam sok z cytryny i ksylitol.
Podgrzewałam aż rabarbar puścił soki, po czym zmniejszyłam ogień i gotowałam do momentu gdy powstała dość gęsty mus.
Mus wymieszałam z przygotowaną wcześniej owsianką, na wierzchu ułożyłam jeszcze kilka truskawek i platki migdałowe, polałam rozpuszczoną czekoladą.

5 komentarzy:

  1. w takim sniadaniu można już poczuć trochę lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pomysł owsianki z rabarbarem bym nie wpadła ;d do wypróbowania i to koniecznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda, tak podana skradnie serce każdego

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam! od dwóch dni pochłaniam mnóstwo świeżych truskawek, ten owoc to moja miłość.... A teraz już wiem jakie będzie moje jutrzejsze śniadanko :-)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...