05.06.2014

BOTWINA W CIEŚCIE FRANCUSKIM

Botwinę wykorzystuję do robienia zup i surówek. Trochę znudziła mi się w takiej formie, więc tym razem posłużyła mi jako baza warzywnego farszu.


Składniki:
- 2,5 filiżanki posiekanej botwiny
- filiżanka startej marchwi
- pół czerwonej papryki posiekanej
- 2 ząbki czosnku
- łyżka sosu sojowego
- pieprz, papryka
- ciasto francuskie

Wykonanie:
Piekarnik nagrzałam do 200c.
Botwinę wymieszałam z marchewką oraz papryka, dodałam zmiażdżony czosnek oraz przyprawy.
Ciasto francuskie podzieliłam na części, na każdą nałożyłam farsz i zawinęłam.
Piekłam ok 10 min.

Botwina jest świetnym źrodłem witamin K, A, C, potasu, magnezu i żelaza :)

Polecam Wam rownież przepis na zupę z botwiny i soczewicy, ktory opublikowałam w zeszłym sezonie klik

3 komentarze:

  1. coś innego niż zupa botwinka, fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo fajniesze niż zupa! Wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...