02.06.2014

FASZEROWANE POMIDORY (witariańskie)


Składniki:
- kilka pomidorów (najlepiej dużych, będzie wygodniej)
farsz:
- czerwona papryka
- 1/2 żółtej papryki
- 1/2 jabłka
- kawalek czerwonej cebuli
- garść natki pietruszki
- łyżka oleju sezamowego
- bazylia, curry, papryka, sól
sezam do posypania

Wykonanie:
Wydrążyłam pomidory łyżką.
Wszystkie warzywa drobno pokroiłam i wymieszalam z pozostałymi składnikami farszu.
Gotowym farszem nadziałam pomidory.
Posypałam sezamem.

Podałam z kaszą kuskus.

6 komentarzy:

  1. Super pomysł na imprezę - takie faszerowane pomidory zamiast sałatki na przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym te pomidorki zapiekła albo zgrillowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znaczy, rozumiem, że są witariańskie. To tylko taka moja osobista dygresja. Próbujesz witarianizmu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaję przy weganiźmie, ale kładę duży nacisk na to, żeby co dzień jeść dużo surowych warzyw i owoców :)

      Usuń
  4. Ja kiedyś próbowałam, ale niestety to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...