11.06.2014

KUSKUS NA SŁODKO z owocami i bakaliami

Jeżeli znudziły się Wam owsianki na śniadanie, to gorąco polecam zastąpić płatki kuskusem, efekt będzie bardzo zadowalający :)


Składniki:
- filiżanka kuskusu
- 2 filiżanki soku jabłkowego
- 1/2 filiżanki rodzynków
- 250g truskawek
- jabłko/gruszka lub inny owoc
- łyżka orzechów włoskich
- łyżka migdałów
- łyżka nasion słonecznika
- łyżka pestek dyni

Wykonanie:
Zagotowałam sok, zalałam nim kuskus z rodzynkami, przykryłam i odstawiłam.
Gdy kuskus był już gotowy dodałam resztę bakali i owoce.

Pomysł na takie danie znalazłam na blogu veggienumnum.com

2 komentarze:

  1. owsianki mi sie dawno znudzily wiec zastepowalam je platkami, kaszkami i ryzem. ale na kuskus nie wpadlam :) super - dzieki za pomysl.
    u mnie dzis tez nowosci - wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuskus na słodko - zaskakujący pomysł i bardzo intrygujący bardzo. Koniecznie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...