29.06.2014

SPAGHETTI Z CUKINI (witariańskie) z awokado



Składniki:
- cukinia
sos:
- awokado
- 50g szpinaku
- garść nasion słonecznika (uprażyłam je na suchej patelni)
- łyżka soku z cytryny
- sól, pieprz

Wykonanie:
Cukinię przepuściłam przez tarkę spiralną, ale jeśli takiej nie posiadacie, można użyć skrobaczki do warzyw.
Wszystkie składniki sosu zmiksowalam w blenderze.
Danie gotowe :)


☼ ♫ ☼ ♫ ☼ ♫ ☼
Przy okazji chciałam Wam polecić ładne miejsce na niedzielny spacer :) Jeśli będziecie w okolicach Łodzi warto odwiedzić Rogów. Znajduje się tam park leśny - arboretum Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.
Spacurając ścieżkami możemy podziwiać nie tylko roślinność, ale spotkać również wiewiórki i żaby (i pewnie wiele innych zwierzaków przy odrobinie szczęścia).
strona www:arboretum.sggw.pl


4 komentarze:

  1. bylam w Rogowie jesienia - drzewa wygladaly wtedy bajecznie we wszystkich odcieniach pomaranczy i zlota :-)
    fajny pomysl na zamiennik makaronu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wpadłabym! chętnie spróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o takim spaghetti, ale ponieważ lubię cukinię to na pewno wypróbuję przepis choćby z czystej ciekawości xD
    http://my-fit-surface.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć:)
    Może potrzebujecie oleje bądź produkty BIO?
    Tak się składa, że mam do rozdania kupony rabatowe z Zielonego Nurtu o treści MA12805P Z tym kuponem otrzymasz 10 zł w sklepie internetowym www.zielonynurt.pl
    Sama próbowałam ich produkty i polecam!
    Pozdrawiam Marta:)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...