16.07.2014

PAPRYKI Z GRILLA

Faszerowane papryki na grilla lub do piekarnika, albo zjedzone bez żadnego zapiekania. Jak kto woli.


Składniki:
(nie podaję dokładnych proporcji, bo robiłam na oko i nie mają one większego znaczenia)
- kilka papryk
farsz:
- ryż ugotowany w bulionie warzywnym
- ziarna słonecznika
- pomidory
- szczypiorek
- czosnek

Wykonanie:
Uprażyłam ziarna słonecznika. Wymieszałam je razem z posiekanymi warzywami oraz ryżem.
Papryki przekroiłam na pół i napełniłam farszem. Położyłam na grillu i spiekłam z dwóch stron  po ok.8 minut na każdej.

5 komentarzy:

  1. Oj kocham pieczone papryki <3 !
    Z farszem z ryżu natomiast to ulubiona wersja mojej mamy ;D

    Smakowitości ;) !

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre są... ja najbardziej lubię faszerowane ryżem i mięskiem mielonym, pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mięsko to ludzkie - konkretnie dziecięce/ kobiece, ewentualnie psie lub kocie? Słyszałam od pewnego chińczyka, że te mięska smakują najlepiej w połączeniu z papryką i ryżem. A że przecież zabijanie w rzeźniach jest humanitarne i wcale nie boli to spokojnie można sobie na takie mięsko pozwolić tym bardziej w kochającej (martwe) zwierzęta Polsce.

      Usuń
  3. Hm, pisanie o "mięsku mielonym" na wegańskim blogu... :/
    Ja lubię do papryk wrzucać kaszę jaglaną, fajnie się trzyma nawet po rozkrojeniu papryki

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokladnie, pisanie o "miesku mielonym" bylo nie na miejscu i nie smaczne ;/.. a wracajac do przepisow na grila, to bardzo mnie sie podobaja.. akurat jutro jade do brata na pierwszego w tym roku grila, gdzie bedzie duzo osob i wszyscy poza mna, mezem i corka "miesozerni" tak wiec przepisy sie przydadza. dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...